D

https://bob0195992492.blogspot.com/2020/10/beg-celoreng.html?m=1

30 November 2011

Cara promosikan produk anda secara online -percuma


Cara promosikan produk anda secara online



Iklan Percuma di www.tinjau.net

www.tinjau.net direka khas untuk peniaga-peniaga kecil dan sederhana (PKS) untuk mengiklankan produk, perkhidmatan dan perniagaan. Kita memang sudah sedia maklum selain produk atau perkhidmatan yang baik pengiklanan juga menjadi satu perkara yang amat penting untuk kita memaklumkan kepada pengguna-pengguna mengenai sesuatu perniagaan. Maka ianya harus dititik beratkan agar perniagaan kita berkembang maju.

Di era negara melangkah maju melalui teknologi maklumat kita sebagai peniaga-peniaga seharusnya bergerak seiringan dengan kemajuan tersebut. Rata-rata setiap rumah sekarang sudah menggunakan perkhidmatan internet di rumah mereka. Jadi ini merupakan satu petanda baik untuk peniaga-peniaga menyebarkan perniagaan mereka di internet.

Sehubungan dengan pengingkatan pengguna-pengguna internet di Malaysia maka pihak kami mewujudkan sebuah laman portal pengiklanan perniagaan, produk jualan, perkhidmatan kepada peniaga-peniaga internet seluruh Malaysia secara percuma. Jadi kepada peniaga-peniaga jangan lepaskan peluang ini. Ianya direka kan khas untuk peniaga-peniaga untuk mengiklan perniagaan tanpa sempadan ini. baca selanjutnya

SUDU

https://bob0195992492.blogspot.com/2021/01/rm35-set-sudu-bercop-1945.html

Arkib Blog