D

https://bob0195992492.blogspot.com/2020/10/beg-celoreng.html?m=1

3 Januari 2013

Kord Gitar - TEman peganti - black ft malik

*Intro
Gm  Cm  F  Bb  D

Gm    
Ketawa bersama
m
Menangis bersama
F
Ku bersumpah harap kita
Bb            D
Mati pun bersama


Gm
Sejak dua menjak ini

Makin kerap ku diganggu visi

Bila celik, juga bila mimpi
C
Aku nampak kau, tapi bukan aku yang di sisi

Dia membelaimu dengan izin dan permisi
F
Sentuhan katanya semuanya kau iakan

Sentuhan jari kau diamkan dan biarkan
Bb
Aku redha walau tidak ku damba
                              D
Walau hampa semuanya dah dijangka


Gm
Beberapa purnama dulu cinta bertahta

Kenangan dibina kita indah belaka
Cm
Ketawa bersama, menangis bersama

Ku bersumpah harap kita mati pun bersama
F
Namun hakikatnya, bukan mudah

Aku sembunyikan gulana-gundah
Bb
Segalanya kan berubah
                           D
Dengarkan apa yang ku mahu luah

Gm

*Rahsia ini
Cm
Telah lama ku pendamkan
F
Tiba masanya

Segala-galanya
Bb            D
Ku ceritakan
Gm
Aku kan pergi
           Cm
Pergi ku tak akan kembali
F
Tiba masanya
             Bb         D
Kau cari teman pengganti

SUDU

https://bob0195992492.blogspot.com/2021/01/rm35-set-sudu-bercop-1945.html

Arkib Blog