D

https://bob0195992492.blogspot.com/2020/10/beg-celoreng.html?m=1

7 Januari 2013

Cara nak Tahu Gadis masih Dara Atau Sebaliknya

Akhirnya sampai juga ke bahagian akhir tentang tips-tips memilih gadis yang bagaimanakah layak dan ideal untuk di jadikan isteri. Jika anda ketinggalan membacanya, sila klik sini dan disini. Keseluruhannya menceritakan tentang penampilan gadis itu sahaja seperti kecantikannya. Nabi SAW menyuruh kita mencari bakal isteri berdasarkan agama, keturunan dan harta. InshaAllah, lain kali, saya akan buat mengupas tentang ciri-ciri tersebut ok? Bahagian akhir ini mengupas tentang tanda-tanda atau ciri-ciri bagaimana cara nak tahu gadis itu masih ada dara atau tidak.
nota : Entri ini sesuai di baca oleh golongan yang matang sahaja atau lebih tepat, bagi lelaki yang dalam perancangan mencari calon isteri. Adik-adik yang masih belajar di sekolah tidak digalakkan baca. 
Dahi
  • Dahi yang terdapat pada gadis yang masih suci adalah licin. Sebaliknya jika gadis itu sering senggama (bersetubuh) maka licinnya akan hilang dan akan timbul garis-garis halus pada dahinya dimana ianya tidak begitu kelihatan. 
Hidung
  • Cuba lihat hujung hidung pada gadis yang suci, ia kelihatan warna kemerah-merahan (jika kulit cerah). Tak percaya cuba tengok pada hujung hidung anak perempuan. Merah kan? Jika gadis itu sering senggama, hujung hidung masih nampak kemerahan tetapi merah pucat.
Mata
  • Jika bahagian bawah kelopak mata terlipat sedikit dan terdapat tanda lebam bererti gadis itu sudah tidak suci. Gadis yang suci matanya berseri-seri, tidak ada lebam-lebam, kedutan dan garis2
Punggung
  • Punggung gadis yang sudah mendapat sentuhan lelaki  akan jadi besar, tidak kental, nampak macam jatuh sebab berdasarkan kajian saintifik, Ketika melakukan hubungan badan lebih kurang 90% hormon yang ada di bahagian punggung akan tertumpu kebahagian kemaluan, sebab ketika masa puncak (orgasme), punggung gadis menjadi tegang. Apabila sudah selesai perhubungan badan punggung yang tegang akan mengendur semula dan ini menyebabkan punggung menjadi kendur dan jatuh. Punggung pada gadis yang suci, ia kelihatan kental, tegang, tidak lesu dan tidak jatuh.
Perut 
  • Apabila gadis itu kerap melakukan hubungan badan, perutnya akan mengembang dan membuncit sedikit. Hal ini terjadi kerana ketika sampai ke puncak, gadis itu tidak tahan dan menahan dibahagian perut. Otot-otot bahagian perut menegang ketika orgasme dengan daya tahan yang sangat tinggi dan kuatKetika itulah perut itu mengembang dan membuncit. 
Bibir
  • Bibir pada gadis yang pernah bercium kelihatan lebih cantik dan menarik, tetapi akan nampak lebam dan di tengah bibirnya akan nampak retak seakan-akan terbahagi dua.

Yuna. 
Tanda-tanda di atas diperoleh daripada sumber yang majoriti. Ada yang benar dan mungkin sama sekali salah. Terpulang kepada anda untuk menilai. Ya, sering kali orang mengatakan bahawa bahawa isu dara tidak lagi menjadi persoalan. 

Namun sesetengah lelaki memandang serius soal ini kerana mungkin mahu menjaga keturunan dan kebahagiaan rumah tangga kelak. Yelah, dah tahu zina itu haram, kenapa mahu melakukannya juga? Tiada sebarang kebaikan melakukan zina. Nikmat yang dikecapi hanyalah sementara. Sengsara yang bakal dihadapi mungkin selama-lamanya (melainkan taubat nasuha)

Dah banyak sumber cara nak tahu gadis itu masih suci atau tidak. Kalau ada sumber bagaimana cara nak tahu lelaki itu masih teruna atau tidak, sila bgtau ya. 

Entri mengenai topik ini hanyalah pendapat peribadi saya sahaja. Dinasihatkan agar anda sebagai gadis, perlulah menjaga mahkota anda sebaik yang mungkin sebab bilangan gadis di Malaysia kini lebih banyak berbanding lelaki. Lelaki yang beriman sudah tentulah lebih cenderung memilih gadis yang dapat menjaga auratnya dengan sempurna. Tetapi berapa banyakkah gadis yang betul2 dapat menjaga mahkotanya sebelum berkahwin? 

SUDU

https://bob0195992492.blogspot.com/2021/01/rm35-set-sudu-bercop-1945.html

Arkib Blog