D

https://bob0195992492.blogspot.com/2020/10/beg-celoreng.html?m=1

5 Ogos 2010

adakah anda bernama fitri...huhu

nama : fitri
umo: 40an
asal : kb kelantan
wajah : bermisai / kurus
kenderaan : wira plat bermula huruf W n ada keta perdana
kerjaya : jurujual perumahan ( sekitar aman jaya sp)
status kawin : kawin 2
fon : 01445023*** / 0174394***
anak lelaki belajar di U teranngganu..



kisah bln 5 lepas..
masa datang mula nak sewa rumah punya la baik...itu ini..bla bla..besok dh start keja..dek sebab kesian ...aku tolak tepi pasal syarat2 nk sewa mesti bujang...
bila blah apa pon tak bagi tau...bayar sewa plak tak cukup RM30..sungguh memalukan...
cakap memng blagak...pegi sana pegi sini...ada bisnes gnting rambut dekat klantan..ada bisnes tu bisnes ni..keta 3 4 biji...tapi hampeh...umo je tua...tapi otak xdak...aku tak kisah sangat bab rm30 tu...tapi masa datang tu bukan main baik..so nak blah kena la cara baik.....

bagi aku 1 je...kalau kita khianat n tipu kat org len....buat la bisnes apa pon...pasti x menjadi...

kepada ank si fitri ni...ko tengok la perangai bapak ko ni...jadikan pengajaran...adap xdak....malula kat aku yg masih muda ni..huhu


1 benda yang aku nak kongsi..kalau kita nak cari rakan serumah..carila yg bujang..kos kalau dah kawin susah...takot nanti dia bawak blk pompuan n ngaku isteri..susah kan...huhu..

so utk org tua dr klate ni...aku memng dh tak kisah..tapi kalau dia datang jumpa aku...memng cari penyakitttt...

SUDU

https://bob0195992492.blogspot.com/2021/01/rm35-set-sudu-bercop-1945.html

Arkib Blog