D

https://bob0195992492.blogspot.com/2020/10/beg-celoreng.html?m=1

5 Ogos 2013

PELAJAR POLITEKNIK KULIM MAUT

KUALA KANGSAR - Hasrat seorang penuntut politeknik meraikan Hari Raya Aidilfitri bersama keluarga berkecai apabila dia maut dalam kemalangan jalan raya ketika dalam perjalanan dari Kulim ke rumahnya di Klang, Selangor.

Mohd Aznil Mohd Azlan, 21 maut dalam perjalanan ke Hospital Kuala Kangsar untuk menerima rawatan berikutan mengalami kecederaan parah pada kepala berikutan kemalangan berkenaan.

Bapa mangsa, Mohd Azlan berkata, anaknya dalam perjalanan pulang ke rumah dari Kulim setelah mendapat cuti beberapa hari sempena hari raya.

Menurutnya, seluruh keluarga tidak menyangka kepulangan anaknya yang dinantikan itu berakhir dengan satu tragedi yang meragut nyawa Mohd Aznil.

"Sebelum ini, ibunya pernah bertanya Mohd Aznil berkenaan persiapan raya. Baju apa yang dia nak sebab ibunya mahu belikan baju untuk Mohd Aznil.

"Masa itu, Mohd Aznil hanya cakap, 'mak tak perlulah beli baju raya untuk Aznil. Aznil tak raya tahun ni'," katanya.

Bagaimanapun, Mohd Azlan  reda dengan pemergian anaknya beberapa hari menjelang Hari Raya Aidilfitri dan memaklumkan jenazah di bawa ke Klang, Selangor pada jam 11 malam kelmarin untuk dikebumikan.

sumber : http://www.sinarharian.com.my/edisi/perak/penuntut-politeknik-maut-1.189951

SUDU

https://bob0195992492.blogspot.com/2021/01/rm35-set-sudu-bercop-1945.html

Arkib Blog