D

https://bob0195992492.blogspot.com/2020/10/beg-celoreng.html?m=1

19 Ogos 2013

hotel berhantu di sungai petani

Seorang pekerja di sebuah hotel sungai petani menceritakan satu kisah seram di sana.katanya hotel yang dia bekerja ,selalu di ganggu oleh gangguan mistik .beliau mengatakan bahawa dia selalu terlihat lembaga menyerupai seorang perempuan india yang berambut panjang di koridor bilik hotel tersebut.

hotel tersebut telah dibina lebih dari 15 tahun di pinggir bandar sungai petani .butir-butir telah mengatakan bahawa ada kes BUNUH DIRI di hotel tersebut ,di percayai seorang wanita india beumur antara 30an di bilik 20* .kejadian tersebut berlaku pada 8 tahun lalu .

pada bulan JANUARI 2011 seorang tetamu berbangsa melayu diganggu dengan bunyian aneh di bilik nya .antara terdengar seorang wanita menangis dan bunyi seperti ada seseorang sedang mengunyah kaca di bilik airnya.

pada bulan JUN 2011 seorang tetamu berbangsa india telah digangu ketukan pintu yg berulang kali .dan bila dibuka tiada siapa di sebalik pintu tersebut.dia mengadu dia tidak dapat tidur dengan nyenyak.

pada mei 2012 seorang pekerja di situ telah di rasuk oleh makluk halus ,keadaanya amat kritikal sampai ingin terjun di balkoni bilik hotelnya.

pada OKTOBER 2012 seorang pekerja wanita bahagian sale telah di rasuk ,kerana mengemas tempat makluk halus tersebut . keadaan wanita itu seperti memarahi diri sendiri kerana mengemas tempat itu

gambar dua orang ustaz dipanggil untuk membuat pendinding di bilik hotel 



gambar seorang tetamu berbangsa cina terakam gambar lembaga putih berambut panjang 
 
sumber : http://seramghairah.blogspot.com/

SUDU

https://bob0195992492.blogspot.com/2021/01/rm35-set-sudu-bercop-1945.html

Arkib Blog