D

https://bob0195992492.blogspot.com/2020/10/beg-celoreng.html?m=1

1 Februari 2013

Pamer Gambar tanpa Pakaian di Twitter,Guru sekolah diGantung




Carly McKinney

COLORADO - Seorang guru matematik berusia 23 tahun di Amerika Syarikat (AS), telah digantung dari sekolahnya, setelah ia memuat naik foto telanjangnya di Twitter.

Carly McKinney, seorang guru matematik di Sekolah Tinggi Overland, Aurora, Colorado, dikenakan hukuman cuti pentadbiran, satu hari Selasa (29/1/2013), setelah ia mengaku dalam sebuah acara stesen televisyen tempatan, bahawa dirinyalah yang memiliki akaun Twitter, CarlyCrunkBear (@ crunk_bear).

Akaun Twitter tersebut, saat ini telah dibekukan selepas memuatkan sejumlah foto-foto sensual dan kesat Carly.
Pengarah Komunikasi Sekolah Daerah Cherry Creek, Tustin Amole mengatakan, pihaknya telah mengadakan penyiasatan terhadap perilaku McKinney. Sementara waktu pihaknya telah memberikan cuti pentadbiran terhadap Carly selama proses siasatan berlangsung.

Ia mengatakan cuti pentadbiran itu bukanlah tindakan disiplin, namun sebuah langkah untuk menyiasat kes ini secara menyeluruh.

Lebih banyak ia mendedahkan penyelidikan yang dilakukan oleh pihaknya tersebut untuk mengetahui apakah Carly terlibat dalam perilaku mengambil dadah atau menggunakan harta sekolah secara tidak sah mengikut undang-undang negara.

SUDU

https://bob0195992492.blogspot.com/2021/01/rm35-set-sudu-bercop-1945.html

Arkib Blog