D

https://bob0195992492.blogspot.com/2020/10/beg-celoreng.html?m=1

13 Oktober 2012

Senaman Buah Dada

Tegakkan badan anda dan angkat kedua-dua tangan setentang dengan anda.
Kedua-dua belah tapak tangan anda mengenggam pergelangan tangan kiri dan kanan.
Tolak berlawanan arah dengan serentak.
Lakukan ia 10 - 15 minit sehari atau mengikut selera anda. Senaman ini dapat membantu mengecangkan kembali payu dara.

Urutan payudara anak dara dan masih perawan selalunya mempunyai payudara yang tegang kecil dan putingnya tidak kelihatan menonjol walau dalam keadaan ghairah sekalipun. Semakin meningkat umur semakin naik nafsu seks mereka.
Adalah baik untuk meramas payudara serta melakukan urutan pada putingnya. Ia boleh mengelakkan daripada terkena kanser payudara. Kanser payudara adalah disebabkan hormon yang terkumpul pada bahagian puncak payudara kerana naluri keinginan seks yang terbantut apabila anda merasai kepuasannya. Hormon yang banyak ini akan membentuk benjolan yang akan membengkak di puting dan ianya seakan-akan ketulan kecil. Ini sungguh membahaya jika tidak di rawat.
Teknik ramasan yang diamalkan mampu mengurangkan risiko penyakit kanser payudara. Kekerapan melakukan seks memungkinkan payudara jatuh dan lembik. Ramasan hendaklah dilakukan dengan melakukan tolakkan payudara ke atas dan ke bawah seberapa banyak masa dilakukan. jangan tolak kekiri dan kekanan. Tolakan ini bagus selepas melakukan hubungan intim

SUDU

https://bob0195992492.blogspot.com/2021/01/rm35-set-sudu-bercop-1945.html

Arkib Blog