LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Wirausaha Wirausaha Wirausaha Wirausaha Wirausaha Wirausaha Wirausaha Wirausaha Wirausaha Wirausaha Wirausaha Wirausaha Wirausaha Wirausaha Wirausaha Wirausaha Wirausaha
Home » » Senarai Homestay/Rumah Rehat Di Kelantan- Gua Musang

Senarai Homestay/Rumah Rehat Di Kelantan- Gua Musang

Gua Musang

Shaza
PT 9026 Tmn Kesedar Jaya, Gua Musang, Kelantan
Semi-D
012-9492173
RM 150
Berhampiran pusat bandar dan Taman Etnobotani. Mempunyai 3 bilik. Sesuai untuk yang berkeluarga.


GM Homestay
PT 9182, Tmn. Kesedar Jaya, Jln.Kaw.Industri, Gua Musang, Kelantan
Teres Setingkat 3 Bilik
0139309008
RM 170 Semalam
Penginapan berkeluarga yg selesa & berpatutan. Dalam kawasan Bandar Baru Gua Musang. Hampir Pasaraya, Bank2 & Medan Selera. 3 Bilik A/Cond, Dapur, Mesin Basuh, Peti Sejuk, Sterika,TV Astro dll.
Jika Anda menyukai Artikel di blog ini, Silahkan klik disini untuk berlangganan gratis via email, dengan begitu Anda akan mendapat kiriman artikel setiap ada artikel yang terbit di Creating Website

0 comments:

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. MuaturunSiNi - All Rights Reserved
Template Modify by Creating Website
Proudly powered by Blogger