D

https://bob0195992492.blogspot.com/2020/10/beg-celoreng.html?m=1

7 September 2012

Kimi Gusar Tunang Kurang Mantap

TUNANG saya ada masalah terkanan darah tinggi dan gout. Ibu menentang hubungan kami kerana bagi keluarga saya, dia tidak dapat membahagiakan saya dan boleh membawa pelbagai kompilasi penyakit lain seperti sakit jantung dan masalah buah pinggang.
Begitupun, saya menyayanginya dan berharap doktor boleh jelaskan kaitan penyakit ini serta meleraikan kekeliruan saya.

KIMI
Pahang



Anda bergelar tunang dan prihatin mengenai kesihatan tunang. Kini anda serba salah kerana khuatir kesihatan tunang anda menjejaskan kemampuannya untuk membahagiakan anda selepas berkahwin kelak.

Persoalan saya, kenapa anda berfikir begitu? Ya, anda ada jelaskan bahawa ibu bapa menentang hubungan anda dengannya dan sebab diketengahkan ialah dia pesakit darah tinggi dan gout. Bagaimanapun, tahukah anda kedua-dua penyakit ini ada rawatannya?

Jika tidak menjalani pemeriksaan doktor, bagaimana dia tahu mengenai penyakitnya? Oleh kerana mahu pastikan kesihatannya sempurna, dia perlu menjalani pemeriksaan, tambahan pula jika ada penyakit keturunan.

Sudah tentu dengan rawatan ini, dia dapat menghayati tahap kesihatan sempurna. Tahukah anda, ramai yang berkahwin tanpa mengetahui pasangan mereka pembawa penyakit tertentu.

Ia hanya disedari apabila memberi kesan kepada kesihatan seperti mati pucuk, lemah syahwat, kurang tenaga dan pelbagai masalah lain yang menjejaskan hubungan kelamin.

Penyakit tunang anda boleh diubati dan ada rawatan khusus untuk menanganinya. Anda tidak perlu risau kerana ia tidak memberi kesan negatif kepada anda.

Pesakit ini juga masih bernafsu dan saya pasti, dia tidak mempunyai masalah dengan alat sulitnya untuk membahagiakan anda.


sumber http://www.hmetro.com.my/myMetro/articles/Gusartunangkurangmantap/Article/index_html

SUDU

https://bob0195992492.blogspot.com/2021/01/rm35-set-sudu-bercop-1945.html

Arkib Blog