D

https://bob0195992492.blogspot.com/2020/10/beg-celoreng.html?m=1

27 April 2010

mampukah filem nur kasih sehebat drama nur kasih ?


TIDAK dinafikan drama bersiri Nur Kasih mencetuskan fenomena luar biasa di kalangan peminat drama tempatan sehingga rating tontonan mencecah 4.3 juta dan tayangan ulangannya pula mencecah dua juta penonton di TV3.

Itu satu angka yang cukup membanggakan bukan sahaja buat pihak stesen televisyen tetapi juga seluruh pihak yang terlibat dalam menjayakan drama yang diarahkan oleh pengarah terkenal Kabir Bhatia.

Tempias populariti drama tersebut juga dengan pantas mengangkat nama pelakon yang terlibat ke satu aras yang lebih tinggi.

Lihat sahaja nama pelakon Remy Ishak dan Tiz Zaqyah. Ke mana sahaja mereka pergi, kini mereka menjadi kegilaan dan pujaan peminat yang larut dengan watak mereka dalam drama Nur Kasih sebagai Adam dan Nur Amina sehingga mereka berdua dipilih sebagai Pelakon TV Lelaki dan Wanita Popular di Anugerah Bintang Popular baru-baru ini.

Mengambil kesempatan di atas aura drama dan pelakonnya yang masih panas, penerbit eksekutif produksi Filmscape Sdn. Bhd., Frank Lewis yang menerbit drama tersebut dengan kerjasama pihak Grand Brilliance Sdn. Bhd. bakal menerbitkan Nur Kasih dalam bentuk filem.

mampukah filem nur kasih sehebat drama nur kasih ?

suntingan : kosmo

SUDU

https://bob0195992492.blogspot.com/2021/01/rm35-set-sudu-bercop-1945.html

Arkib Blog