LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2

Wirausaha Wirausaha Wirausaha Wirausaha Wirausaha Wirausaha Wirausaha Wirausaha Wirausaha Wirausaha Wirausaha Wirausaha Wirausaha Wirausaha Wirausaha Wirausaha Wirausaha Wirausaha Wirausaha Wirausaha Wirausaha Wirausaha Wirausaha Wirausaha
Home » » KORD GITAR BIARKANLAH - DRAMA BAND

KORD GITAR BIARKANLAH - DRAMA BAND

Dm G C Semua pernah tercipta Dm G C Seakan terhapus sudah segala Dm G C Am Tak mampu ku kembali F G Biarkan saja berakhir di sini Chorus: F G Biar patah hatiku Em Am Biarkanlah F G C Aku pergi demi hidupmu F G Biar hancur harapku Em Am Lepaskanlah F G C Aku pergi demi bahgiamu A Dm G C Semua janji terbina Dm G C Seakan sudah tiada bermakna Dm G C Am Tak mampu ku kembali F G Biarkan saja berakhir di sini Ulang Chorus Solo: C G Am Dm Em-F G C C Em Selagi kita masih bersama F G Semakin ku terluka F G Biar patah hatiku Em Am Biarkanlah F G C Aku pergi demi hidupmu Ulang Chorus F G Biar hancur harapku E Am G F G Em Lepaskanlah Semua nya F G Am Aku pergi demi bahgiamu F G Am D Aku pergi demi bahgiamu Dm G C Aku pergi demi bahgiamu #Malaykord
Jika Anda menyukai Artikel di blog ini, Silahkan klik disini untuk berlangganan gratis via email, dengan begitu Anda akan mendapat kiriman artikel setiap ada artikel yang terbit di Creating Website

0 comments:

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. MuaturunSiNi - All Rights Reserved
Template Modify by Creating Website
Proudly powered by Blogger