Kord gitar lagu melayu - Yang Sempurnakanku - 6ixth Sense



Kaulah bidadari dalam hidupku
Yang selalu hadir di dalam mimpiku
Bunga yang selalu harungi hariku
Anugerah Tuhan yang sempurnakanku

Bila kau jauh
Aku selalu rindu
Bila kau ada
Hatikan berbunga


Ku akan selalu menjadi bintangmu
Menerangi gelap dan mimpimu
Aku setia di sini mengusap tangismu
Menemani sunyi di hatimu


siapa ada kord gitar lagu ni..boleh kongsi kat sini

Photobucket
Share this article :
 

+ comments + 1 comments

Tanpa Nama
5 November 2010 8:27 PTG

Intro : Am,Em,Am,Em,F,G, Dm,E

Kawlah bidadari dalam hidupku Am Em,
Yang selalu hadir di dalam mimpiku Dm E
Bunga yang selalu harungi hariku Am Em,d
Anugerah tuhan yang sempurnakanku Dm E

Am Bila kaw jauh
Em Aku selalu rindu
Dm Bila kaw ada
E Hatikan berbunga

Am Em F C
Ku akan selalu menjadi bintangmu
Dm G C E
Menerangi gelap dan mimpimu
Am Em F C
Aku setia di sini mengusap tangismu ,
Dm G C E
Menemani sunyi di hatimu

0o0o..0o0o..0o0o..Am,Em,Am,Em,F,G, Dm,E

Am Bila kaw jauh
Em Aku selalu rindu
Dm Bila kaw ada
E Hatikan berbunga

Am Em F C
Ku akan selalu menjadi bintangmu
Dm G C E
Menerangi gelap dan mimpimu
Am Em F C
Aku setia di sini mengusap tangismu ,
Dm G C E
Menemani sunyi di hatimu ,,,,, chorus X2............................

Catat Ulasan

VIDEO TERKINI

'

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. MuaturunSiNi - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template | More Trick | IVY Themes
Proudly powered by Blogger